Transfery
Volný termín! Tento kurz můžete hned objednat.
25/5 2018 Hradec Králové
Podrobně o transferech.
Kurz je akreditován pro úředníky a vedoucí úředníky.
Vzdělávací instituce Acha obec účtuje má podepsanou spolupráci s KACR v oblasti uznávání školení v rámci systému kontinuálního profesního vzdělávání auditorů
- Čas 9-14
- Cena 1 750 Kč za osobu*
- Akreditace AK/PV-72/2018, AK/VE-40/2018
* osvobozeno od DPH
Místo
Hotel Černigov, Riegrovo náměstí 1494.
Kongresový sál v přízemí
Doprava
Hlavní vlakové nádraží (před hotelem)
Trolejbusová zastávka "Hlavní nádraží" - č. 1, 2, 3, 6, 7 (před hotelem)
Autobusová zastávka "Hlavní nádraží " - bus č. 10, 11, 12, 13, 15, 17, 19 (před hotelem)
Kontakty
Michaela Tuháčková
Mobil: 725 571 504
E-mail: michaela@obecuctuje.cz
Daniela Maroušková
Mobil: 725 571 506
E-mail: daniela@obecuctuje.cz
Komu je kurz určen
úředníkům a vedoucím úředníkům finančních odborů a ekonomických úseků obecních a krajských samospráv a úředníkům vyšších ÚSC zaměřených na přezkoumání hospodaření ÚSC
Cíl kurzu
seznámení s postupy účtování, evidování a kontrolování transferů, především dotačních titulů k zajištění výkaznictví státu a ke snížení rizika sankčních odvodů
Program
9.00-9.45
- Příprava k dotačnímu titulu, OUD k transferům
9.45-10.30
- Značení výdajů k transferům - Nástroj, prostorový původ - zdroj, účelový znak
10.30-12.00
- Účtování o transferech (ČÚS 703)
12.00-12.25 Přestávka
12.25-13.10
- Specifika investičních transferů včetně odpisů a rozpouštění dotace (ČÚS 709)
13.10-13.35
- Doplňující problematika (PAP a transfery, práce s dokumentací k transferům, archivace..)
13.35-14.00
- Řešení dotazů a diskuze
Materiály
Materiály zpracované lektorkou/lektorem obdržíte vytištěné na kurzu.
Lektor
Ing. Ivana Schneiderová
- autorka odborných publíkací (Majetek ÚSC, Účetní reforma, Rozpočtová skladba)
- auditorka
- lektorka několika akreditovaných programů
- specializace účetnictví a problematika obcí
Podmínky účasti
Platbu prosím poukazujte na účet č. 2600160912/2010, k.s. 308, V.S. je číslo vaší objednávky - pokyny k platbě (proforma fakturu) obdržíte v Potvrzení vaší objednávky v e-mailové zprávě. Daňový doklad obdržíte e-mailem po připsání platby na náš účet. V případě nedoručení potvrzení či dokladu prosíme o kontrolu složky Nevyžádaná pošta ve vaší e-mailové schránce. (Registrovaní uživatelé si mohou po přihlášení na www.obecuctuje.cz daňový doklad stáhnout v záložce "Moje objednávky" v sekci "Můj účet").
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že vaše neúčast bude oznámena před datem uzávěrky (4 pracovní dny před konáním semináře).
Prezence účastníků proběhne od 8:30-9:00 hodin.
Na kurzu obdrží účastníci pracovní materiál zpracovaný lektorkou/lektorem a malé občerstvení. Osvědčení o absolvování akreditovaného programu obdrží účastníci, kteří jsou úředníky, případně vedoucími úředníky podle dle § 2 odst. 4 zákona o úřednících (č. 312/2002 Sb.). Tuto informaci prosím vyplňte v objednávce kurzu. Účastníci, kteří nejsou úředníky, obdrží Potvrzení o absolvování kurzu.
Pořádající agentura si vyhrazuje právo možné změny data konání a eventuelní zrušení kurzu z organizačních důvodů. Všichni přihlášení zájemci by pak byli informováni.
Těšíme se na setkání s vámi.