Rozpočtová skladba ÚSC, aktuální problematika (2019)

Po uzávěrce objednávek! Na možnost objednání tohoto kurzu se prosím informujte na níže uvedených telefonech/e-mailech.

28/2 2019 Zlín

Rozpočtová skladba 2019.

Kurz je akreditován pro úředníky a vedoucí úředníky.

Vzdělávací instituce Acha obec účtuje má podepsanou spolupráci s KACR v oblasti uznávání školení v rámci systému kontinuálního profesního vzdělávání auditorů

  • Čas 9-14
  • Cena 1 750,00 Kč za osobu*
  • Akreditace AK/PV-71/2018, AK/VE-39/2018

* osvobozeno od DPH

Místo

Hotel Moskva
Náměstí Práce 2512, Zlín

Velký kongresový sál, 1. patro

Doprava

Trolejbus č. 1,2, 3, 4, 6, 7, 10, 11, 12, 13

Autobus č. 31, 34, 35, 36, 37, 53, 58, 70 - zastávka Náměstí Práce

Vlaková zastávka Zlín střed.

Kontakty

Michaela Tuháčková
Mobil: 725 571 504
E-mail: michaela@obecuctuje.cz

Daniela Maroušková
Mobil: 725 571 506
E-mail: daniela@obecuctuje.cz

Komu je kurz určen

  • úředníkům a vedoucím úředníkům vyšších ÚSC zaměřených na přezkoumání hospodaření ÚSC

(dále pracovníkům finančních a ekonomických úseků obecních a krajských samospráv, auditorům se zaměřením na přezkoumání obcí, starostům a náměstkům - ekonomům)

Cíl kurzu

Seznámení cílové skupiny úředníků s vyhláškou o rozpočtové skladbě a procvičení kódů třídění na příkladech z praxe.

Program

9.00-11:00  Novela Vyhlášky č. 323/2002 Sb. o rozpočtové skladbě, obecně problematika rozpočtové skladby, aktuality k rozpočtovému procesu 

11:00-11.30 přestávka

11.00-12.30 Obsahové vysvětlení a procvičení nejčastěji používaných položek rozpočtové skladby (druhové třídění)

12.30-13.15 Obsahové vysvětlení a procvičení ostatních třídění rozpočtové skladby

13.15-13.40  Výkaz o plnění rozpočtu, vazba na ostatní účetní a finanční výkazy

13.40-14.00 Řešení dotazů a diskuse, aktuální problematika souvisejících oblastí

 

 

Lektor

Ing. Martin Tocauer

  • lektor akreditovaných programů
  • asistent auditora

alternace

Ing. Ivana Schneiderová

  • autorka odborných publíkací (Majetek ÚSC, Účetní reforma, Rozpočtová skladba)
  • auditorka
  • lektorka několika akreditovaných programů
  • specializace účetnictví a problematika obcí

Podmínky účasti

Platbu prosím poukazujte na účet č. 2600160912/2010, k.s. 308, V.S. je číslo vaší objednávky - pokyny k platbě (proforma fakturu) obdržíte v Potvrzení vaší objednávky v e-mailové zprávě. Daňový doklad obdržíte e-mailem po připsání platby na náš účet. V případě nedoručení potvrzení či dokladu prosíme o kontrolu složky Nevyžádaná pošta ve vaší e-mailové schránce. (Registrovaní uživatelé si mohou po přihlášení na www.obecuctuje.cz daňový doklad stáhnout v záložce "Moje objednávky" v sekci "Můj účet").

Na kurzu obdrží účastníci pracovní materiál zpracovaný lektorem/lektorkou a malé občerstvení. Osvědčení o absolvování akreditovaného programu obdrží účastníci, kteří jsou úředníky, případně vedoucími úředníky podle dle § 2 odst. 4 zákona o úřednících (č. 312/2002 Sb.). Tuto informaci prosím vyplňte v objednávce kurzu. Účastníci, kteří nejsou úředníky, obdrží Potvrzení o absolvování kurzu.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že vaše neúčast bude oznámena před datem uzávěrky (4 pracovní dny před konáním semináře).

Prezence účastníků proběhne od 8:30-9:00 hodin.

Pořádající agentura si vyhrazuje právo možné změny data konání a eventuelní zrušení kurzu z organizačních důvodů. Všichni přihlášení zájemci by pak byli informováni.

Těšíme se na setkání s vámi.