Rozpočet a rozpočtový proces

Volný termín! Tento kurz můžete hned objednat.

3/10 2019 Ostrava

Kurz je akreditován pro úředníky a vedoucí úředníky ÚSC - o akreditaci je zažádáno.

Vzdělávací instituce Acha obec účtuje má podepsanou spolupráci s KACR v oblasti uznávání školení v rámci systému kontinuálního profesního vzdělávání auditorů

  • Čas 9-14
  • Cena 1 750,00 Kč za osobu*
  • Akreditace zažádáno

* osvobozeno od DPH

Objednat kurz

Místo

Dům kultury Akord
nám. SNP 1, Ostrava - Zábřeh

Hudební sál ve 2. patře.

Doprava

Tram: č. 2 z O.-Přívozu, č.6 z O.-Výstaviště přes Vítkov. nádr., č.7 z O.-Poruby přes Svinovské mosty(nádr.), č. 11 z O.-centrum přes Vítkov. nádr., č. 13 z O.-Výstaviště. Vždy na zastávku Kotva v O.-Zábřehu, 600 m pěšky nebo 1 zast. busem č. 31, 41, 4

Kontakty

Michaela Tuháčková
Mobil: 725 571 504
E-mail: michaela@obecuctuje.cz

Daniela Maroušková
Mobil: 725 571 506
E-mail: daniela@obecuctuje.cz

Komu je kurz určen

úředníkům a vedoucím úředníkům ÚSC, starostům, místostarostům, radním, ostatním členům zastupitelstva, členům finančních výborů a komisí  a pracovníkům zajišťujícím sestavení a práci s rozpočtem (rozpočtáři, ekonomové, účetní, vedoucí oddělení či odborů).

Cíl kurzu

Výklad k jednotlivým dokumentům rozpočtového procesu ÚSC postavený na praktických ukázkách, příkladech a vzorech

Program

Čas konání 9.00-14.00, přestávka 11.00-11.30

  • Rozpočet - postavení rozpočtu, závazné ukazatele, usnesení k rozpočtu, příklady sestavených rozpočtů, povinné informace k návrhu rozpočtu, zveřejňovací povinnosti 
  • Rozpočtová opatření - příklady rozpočtových opatření, převod kompetence k provádění rozpočtových opatření ze zastupitelstva na radu (starostu v obcích, kde se rada nevolí), využití předběžného rozpočtového opatření, zveřejňovací povinnosti 
  • Střednědobý výhled rozpočtu - funkce, postavení a obsah střednědobého výhledu, jeho využití při finanční kontrole, příklad sestavení, zveřejňovací povinnosti
  • Rozpočtové provizorium - funkce, příklad nastavení pravidel rozpočtového provizoria, zveřejňovací povinnosti 
  • Závěrečný účet - postavení a obsah závěrečného účtu, zveřejňovací povinnosti 

  • Rozpočet a střednědobý výhled rozpočtu příspěvkové organizace - postavení a obsah, příklad vnitřních pravidel, zveřejňovací povinnosti

  • Financování - vysvětlení financování a jeho funkce při přípravě rozpočtu a rozpočtových opatření

  • Diskuze 

Lektor

Ing. Martin Tocauer

  • lektor akreditovaných programů
  • asistent auditora

Podmínky účasti

Platbu prosím poukazujte na účet č. 2600160912/2010, k.s. 308, V.S. je číslo vaší objednávky - pokyny k platbě (proforma fakturu) obdržíte v Potvrzení vaší objednávky v e-mailové zprávě. Daňový doklad obdržíte e-mailem po připsání platby na náš účet. V případě nedoručení potvrzení či dokladu prosíme o kontrolu složky Nevyžádaná pošta ve vaší e-mailové schránce. (Registrovaní uživatelé si mohou po přihlášení na www.obecuctuje.cz daňový doklad stáhnout v záložce "Moje objednávky" v sekci "Můj účet").

Na kurzu obdrží účastníci pracovní materiál zpracovaný lektorem/lektorkou a malé občerstvení. Osvědčení o absolvování akreditovaného programu obdrží účastníci, kteří jsou úředníky, případně vedoucími úředníky podle dle § 2 odst. 4 zákona o úřednících (č. 312/2002 Sb.). Tuto informaci prosím vyplňte v objednávce kurzu. Účastníci, kteří nejsou úředníky, obdrží Potvrzení o absolvování kurzu.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že vaše neúčast bude oznámena před datem uzávěrky (4 pracovní dny před konáním semináře).

Prezence účastníků proběhne od 8:30-9:00 hodin.

Pořádající agentura si vyhrazuje právo možné změny data konání a eventuelní zrušení kurzu z organizačních důvodů. Všichni přihlášení zájemci by pak byli informováni.

Těšíme se na setkání s vámi.