DPH v podmínkách ÚSC-aktuál.problematika

Obsazený termín! Tento kurz již není možné objednat.

12/6 2018 Brno

Kurz se zaměřením na zvládnutí základů DPH v podmínkách obcí, pro "začátečníky".

  • Čas 9-15
  • Cena 1 750 Kč za osobu*
  • Akreditace AK/PV-222/2018, AK/VE-130/2018

* cena je osvobozena od DPH

Místo

Hotel Avanti, ul. Střední 61. Velký sál v 1. patře

http://www.brno-hotel.hotelavanti.cz

Doprava

Bus č. 67 - zastávka Sportovní

Tramvaj č. 1, 6, 7 - zastávka Hrnčířská

Kontakty

Michaela Tuháčková
Mobil: 725 571 504
E-mail: michaela@obecuctuje.cz

Daniela Maroušková
Mobil: 725 571 506
E-mail: daniela@obecuctuje.cz

Komu je kurz určen

"Začátečníkům" - účetním obcí, které jsou novými plátci DPH, případně se na plátcovství připravují.

 

Cíl kurzu

Úvod do problematiky daně z přidané hodnoty na obcích, vysvětlení základních pojmů, pomoc se zorientováním se v základních případech.

Program

Kurz se koná od 9.00-15.00, od 9.00-14.00 program akreditovaného kurzu, 14.00-15.00 řešení konkrétních dotazů, příklady z praxe, diskuze.

  • Legislativní východiska a novinky v oblasti DPH
  • Rozdělení činností z pohledu DPH u ÚSC (není předmětem DPH, je osvobozeno od daně, zdaňované činnosti)
  • Obrat pro DPH, registrace
  • Režim přenesené daňové povinnosti - základy
  • Daňová přiznání a hlášení - základy vyplnění
  • DPH u nájemních vztahů
  • DPH u převodů nemovitostí
  • V čase 14.00-15.00 (dle potřeby do 16.00) řešení konkrétních problémů účastníků, diskuze, případy z praxe

Materiály

Materiály zpracované lektorem obdržíte na kurzu.

Lektor

Ing. Zdeněk Nejezchleb

  • auditor
  • lektor akreditovaných programů pro ÚSC
  • odborník ÚSC a daňová problematika ÚSC

Podmínky účasti

Platbu prosím poukazujte na účet č. 2600160912/2010, k.s. 308, V.S. je číslo vaší objednávky - pokyny k platbě (proforma fakturu) obdržíte v Potvrzení vaší objednávky v e-mailové zprávě.  Daňový doklad obdržíte e-mailem po připsání platby na náš účet. V případě nedoručení potvrzení či dokladu prosíme o kontrolu složky Nevyžádaná pošta ve vaší e-mailové schránce.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena před datem uzávěrky (4 pracovní dny před konáním semináře).

Prezence účastníků proběhne od 8:30 do 9:00 hodin.

Na semináři obdrží každý účastník pracovní materiál zpracovaný lektorem, občerstvení a v případě úhrady v hotovosti  zjednodušený daňový doklad. Osvědčení o absolvování akreditovaného programu obdrží účastníci, kteří jsou úředníky, případně vedoucími úředníky podle dle § 2 odst. 4 zákona o úřednících (č. 312/2002 Sb.). Tuto informaci prosím vyplňte v objednávce kurzu.

Účastníci, kteří nejsou úředníky, obdrží Potvrzení o absolvování kurzu.

Pořádající agentura si vyhrazuje právo možné změny data konání a eventuelní zrušení semináře z organizačních důvodů. Všichni  přihlášení zájemci by pak byli  informováni.

Těšíme se na setkání s Vámi.