Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 6 měsíců. Pokud chcete mít přístup ke všem odpovědím na dotazy nebo posílat vlastní dotazy, je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Hledanému výrazu kauce odpovídá celkem 116 dotazů:
Nájemce složil kauci 30000 Kč, není zaplacena fa za 10000 Kč, plus ještě elektrika 9000 Kč a voda 3225 Kč. Jak tedy proúčtovat, aby bylo vše v pořádku.
Z právního hlediska to, odhaduji, máte správně ošetřeno tak, abyste mohli nedoplatky vzniklé z nájemního vztahu započíst proti složené kauci.
Musí nejprve dojít k účetnímu zachycení pohledávek, které uvádíte. Tzn. nezaplacená faktura, pokud je to pohledávka za nájemcem, by měla být předepsána 311/321, elektřina a voda z vyúčtování by měly být jako nedoplatky také zachyceny na účtu 311.
Dále je potřeba vědět, na jakém účtu evidujete zaplacenou kauci. Měla by být zachycena na účtu 455, v takovém případě zaúčtujete zápočet v celkové výši pohledávek zápisem 455 MD/ 311 D. V RS se toto použití kauce zobrazovat nemusí - jen pokud by při příjmu kauce byla použita položka pro cizí peníze 8901 (je vhodnější kauci přijmout do rozpočtu rovnou na pol. 2132).
Zbytek nepoužité kauce by se měl nájemci vrátit, ale to podle sjednaných pravidel - při ukončení nájmu.
Pokud nezaplatil zatím jen zálohy na vodné a eletřinu, mohlo by se použití kauce proúčtovat 455/314, ale jednodušší je kauci použít až v přesné výši spotřeby z vyúčtování (peníze máte do té doby uložené, případně by se musely energie vyúčtovat dříve při ukončení nájemního vztahu).
Nájemník ukončil nájemní smlouvu v obecním bytě. Z kauce (5000,- SU 455), kterou složil při podpisu nájemní smlouvy, byla uhrazena oprava bytu (15000). Dále mu bylo vyhotoveno vyúčtování služeb. Vyúčtování skončilo přeplatkem ve výši 1000,- Kč (vodné 500,- Kč a 500 Kč úklid, nyní na SU 311). Tento přeplatek bych také ráda použila na opravu bytu. Nevím, zda je to vůbec možné a jak toto zaúčtovat. Prosím také o radu, jak zaúčtovat fakturu za opravu bytu, použití kauce na úhradu této opravy.
Opravu bytu zaúčtujte 511/321 (uvedení do původního stavu, nesmí to být technické zhodnocení). Fakturu uhradíte 321/231, odpa 3612, pol. 5171. Jestli to jsou opravy, které měl hradit zákonně nájemce nebo např. poškození, je právně možné předepsat pohledávku za nájemníkem 311 MD/ 649 D. Případně lze rovnou fakturu za opravu předepsat jako pohledávku za nájemníkem 311/321.
Když je ověřen zákonný nárok - povinnost nájemníka, tak je v pořádku použít na to kauci. Zápočet je 455 MD/ 311 D ve výši 5000 Kč a tím vám zůstane na účtu 311 doplatek 10 tis. Kč.
Musíte se rozhodnout, co s tím dál. Jak budete vymáhat, případně tvořit postupně OP, pokud to nedoplatí.
Zápočet s přeplatkem ze služeb - to už je právní otázka, nakolik je to možné. Pokud vím, tak jestli máte nárok na pohledávku, tak by zápočet měl snad být možný i bez souhlasu nájemce. Právně jistější je souhlas se zápočtem mít, nebo to právně s někým konzultovat, protože my právní problematiku závazně neodpovídáme.
Přeplatek evidujete asi na účtu 314, účetně by zápočet byl 314 MD/ 311 D.
Od 1.1.2026 budeme přecházet na režim oddělených pokladen a protože chystáme šablony pro účtování, chtěla bych poprosit o pomoc s použitím položek při převodech mezi rozpočtovými a nerozpočtovými pokladnami a účty.
V případě, že např. do oddělené pokladny přijmeme kauci na byt a tuto hotovost následně fyzicky vkládáme do banky na příslušný účet cizích prostředků: příjmový pokladní doklad (příjem kauce) 261 OdPa 6330, pol. 4132/459, výdajový pokladní doklad (odvod kauce do banky): 262/261 OdPa 6330 pol. 5343, příjem na účtu cizích prostředků 245/262. Nebo příjmový i výdajový pokladní doklad zúčtovat plusem a mínusem přes Odpa 6171 Pol. 2328?
Stejně tak budeme mít z oddělené pokladny hotovostní výdaje, které je potřeba vydat z účtu cizích prostředků, např.: výdajový pokladní doklad (výběr hotovosti z oddělené pokladny pro opatrovance města) 378/261 OdPa 6330 pol. 5343, poté převedeme peníze platebním příkazem mezi bankovními účty: příjmový účet, na který je navázána pokladna a odvádíme na něj hotovost z pokladny (doplníme na něj vybranou hotovost pro opatrovance) 231 OdPa 6330 4132/262, účet cizích prostředků 262/245.
Příjem do pokladny platební kartou, kdy peníze odejdou na navázaný příjmový ZBÚ města, ale patří na nerozpočtový účet (245,241) také přes položky 4132 (4131) a 5343 (5341)? Např. příjmový pokladní doklad platební kartou: 262/231 OdPa 6171 pol 5182 a zároveň 231 OdPa 6330 pol. 4132 (4131)/649, dále příjem úhrad platební kartou na příjmovém účtu 231 OdPa 6171 pol. 5182/262, převedení mezi účty: příjmový ZBÚ 262/231 6330 5343 (nebo 5341), nerozpočtový účet 245 (nebo 241)/262.
Nebo je možné položky 4131,4132, 5341 a 5343 používat pouze při převodech mezi bankovními účty a ne takto s pokladnami?
Nejprve všeobecně. Vy si můžete vytvořit několik oddělených pokladen - rozpočtových i nerozpočtových. Pouze je v účetnictví analyticky oddělíte a můžete si je navázat na jakýkoliv váš bankovní účet nebo účty.
Např. při správě cizích prostředků si kromě bankovního účtu můžete zřídit i oddělenou další pokladnu v režimu pokladny "cizích prostředků" (v účetnictví si ji analyticky oddělit od rozpočtové) a nemusíte pak u ní používat RS. Přijde mi to jednodušší.
Příjem peněz byste účtovala pouze 261 MD bez RS proti krátkodobému nebo dlouhodobému závazku. A odvod fin. prostředků na účet 262 MD / 261 D a 245 MD / 262 D. Za předpokladu, že fin. prostředky z pokladny složíte na příslušný depozitní účet.
Např. u účtu opatrovníka. Pokud je podmínkou mít zřízen účet cizích prostředků. Tak byste účtovala v režimu výše uvedeném. Ale pokud není podmínkou mít zřízen účet cizích prostředků, používá se pol. 8901 a tu nemusíte rozpočtovat. Většinou v podmínkách, ale bývá povinnost zřídit vlastní účet cizích prostředků.
Účtování v případě použití pol. 8901 je následující:
- příjem finančních prostředků na ZBÚ: 231 pol. 8901 MD / 378 D
- odvod ze ZBÚ na pokladnu cizích prostředků: 262 10 MD/231 pol. 8901
- příjem na pokladnu cizích prostředků: 261 MD / 262 D
- vyplacení finančních prostředků z pokladny: 378 MD / 261 D.
Položka 8901 se používá, pokud zobrazujete příjmy/výdaje VHČ nebo DÚ na účtu/pokladně hlavní činnosti. Položku 8901 byste tedy použila místo vámi uváděných, pokud byste cizí prostředky chtěla přijmout do běžné rozpočtované oddělené pokladny (příjem MD, výdaj na D, tedy nikoliv vámi uváděné pol. 4132, 5343 a 2328).
Píšete, že pokladnu máte navázanou na příjmový účet, ale to asi v aktuáním režimu pokladny. V případě oddělených pokladen bych jednotlivé pokladny navázala na příslušné účty. Pokud budete vkládat nebo vybírat fin. prostředky z příslušných účtů, tak se vyhnete právě těm převodům.
Pokud však ne, tak by se všechny převody mezi účty HČ a VHČ měly účtovat přes pol. 5341 a 4131 (obě s paragrafem 6330). A převody mezi HČ a DÚ pol. 4132 a 5343 (opět s paragrafem 6330).
Pokud jde o účtování oddělených pokladen: Položka 5182 se u oddělené pokladny nepoužívá - RS se dává přímo k účtu 261, to je vám asi jasné. Převod ze ZBÚ do oddělené pokladny: 262 MD/ 261 D 6330 5348, příjem v pokladně 261 MD odpa 6330 pol. 4134/ 262 D. Převod z pokladny na ZBÚ: 262 MD/ 261 D odpa 6330 pol. 5345 a příjem na účet 231 6330 4138 MD/ 262 D. Je možné zřídit více oddělených pokladen a převod mezi nimi se účtuje na pol. 5348 a 4138.
A na závěr shrnutí - oddělená pokladna se z hlediska RS chová jako BÚ, tzn. pokud z oddělené pokladny převedete peníze např. na účet VHČ, používá se stejná RS, jako když byste peníze převáděli z BÚ.
Dobrý den,
máme na obecní budově, která slouží pro hospodářskou činnost, nově namontovanou FVE.
Můj dotaz: Účtuje se o vyrobené a spotřebované el.energii do nákladů a výnosů (prodáváme jí v ceně ubytování a CETINu). V sousední obci účtují dle evidence výroby/spotřeby z aplikace x prodejní cena za 1kWh (mají FVE na ČOV), v jiné zase ne.
Jak je to, prosím, s el.energií z FVE? Účtuje se o ní, popř. jak? Jsme plátci DPH.
MF to nedávno metodicky řešilo, odkaz (od str. 17 dále):
Nejsem si jist zda dotazu úplně rozumím. Pokud správně chápu, jedná se o to, že vyrábíte elektrickou energii - ale tu neprodáváte, ale používáte ji třeba v hjospodářské činnosti pro ubytování. A teď Vám jde o to, zda máte zaúčtovat výnos v hlavní činnosti 601 proti nákladu v doplńkové - 502? Myslíte to tak?
Pokud je to tento dotaz, tak platí princip, že ve finančním účetnictví vykazujeme vztahy jen k ostatním suibjektům. Ve výkazu zisku a ztráty by se neměly objevovat dopady vnitrovýkonů.
Úplně správným řešením by bylo, že náklady FVE (odpisy, údržba ...) budete v podílu, ve kterém je to využito pro hospodářskou činnost převádět do hospodářské činnosti (tedy minus 551 v hlavní, 551 v hospodářské ....). Nicméně uznávám, že je to velice složité řešení. Někdo pro tyto převody ještě používá aktivaci vnitroorganizačních služeb - není ro úplně šťastné řešení, ale bylo by teoreticky aplikovatelné. Tady by se musela spočítat nákladová cena (na vyrobenou kWh) - kolik to vychází a zaúčtovat MD 518 (var 502 - sice nad rámec předpisů, ale tady by to dávalo smysl) - hospodářská činnost/Dal 516 - hlavní činnost.
DPH při tomto převodu neřeším - vnitroorganizační převod třeba pro ubytování nemůže být sám o sobě předmětem DPH.
V loňském roce byla při podpisu nájemní smlouvy na byt složena kauce ve výši třech nájmů 15 000,- Kč. Zaúčtováno - 231 par. 3612, položka 2132/455. V květnu dostal nájemník z důvodu neplacení nájmu výpověď z bytu. Dluh na nájemném je přesně 15 000,- Kč, kauci mu tedy nebudeme vracet, ale započítáme jí na dlužný nájem, Prosím o radu jak zaúčtovat? Děkuji
Vy tím, že jste si příjem kauce zaúčtovali na pol. 2132 a vedete ji na ZBÚ, tak už přes RS účtovat nebudete a zúčtujete si zápočtem pouze přijaté zálohy proti pohledávce, zápisem 455 MD / 311 D. (Předpis nájemného byl asi správně 311/603).
Něco jiného by bylo, kdybyste vedla kauci na účtu cizích prostředků. Potom byste musela fyzicky peníze přeposlat na ZBÚ a v tu chvíli byste u příjmu použila pol. 2131 a par. 3612. Ale to není Váš případ. Jen není nutné vést kauce na cizích prostředcích, je možné přijaté kauce na nájemné zapojovat do rozpočtu.
Obec uzavřela nájemní smlouvu (operativní leasing bez práva koupě najaté věci), s tím, že jsme uhradili zálohu na dodání vozidla (jednorázovou splátku předem) ve výši 400 tis. Kč, následně budeme měsíčně hradit nájemné dle splátkového kalendáře - 39 splátek. K jednorázové úhradě jsme obdrželi daňový doklad k přijaté platbě (zálohové faktuře). Nejsem si jistá účtováním této zálohy. V okamžiku uzavření smlouvy budu účtovat na podrozvahu zápisem 999/962. Měsíční splátky budu účtovat do nákladů na účet 518.
Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 6 měsíců. Pro zobrazení odpovědi na tento dotaz je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Město prodává objekt a v rámci řízení měli zájemci povinnost složit jistotu, která se neúspěšným uchazečům vrací. S tím, kdo vyhrál se uzavřela kupní smlouva, kde je stanoveno, že částka původně složená jako jistota se započítává na úhradu části kupní ceny. Tuto jistotu bych tedy podpisem smlouvy převedla z 378 na přijatou zálohu na budoucí plnění (prodej nemovitosti) 324. Jistota byla poslána na ZBU a byla účtování jako cizí peníze s RS8901 - takže bych měla při převodu na 324 opravit i skladbu z 8901 na 3112, aby se tato částka promítla jako přijatá záloha na prodej nehm. majetku?
A ještě prosím jen pro kontrolu dokoupení modulu ve výši 17 tis. ke knihovnickému systému (ten vedeme na 013) - dala bych na 518 RS 5169 a pořízení balíčku e-knih za 22 tis. také služba.
Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 6 měsíců. Pro zobrazení odpovědi na tento dotaz je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Město nakoupilo vratné kelímky - na sklad. Kelímky jsou vydávány na akce pořádané městem a po akci jsou vráceny na sklad. Na tento projekt město dostalo dotaci z EU. Původně jsme předpokládali, že budou vydávány do spotřeby nebo prodávány (účet 501 při výdeji ze skladu) a v ten okamžik by bylo účtováno rozpouštění transferu 384/672. Ze skladu do spotřeby však půjde asi jen to, co se nevrátí. Kdy zaúčtovat transfer do výnosů: Příjem transferu byl účtován: 231/346, 346/384.
Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 6 měsíců. Pro zobrazení odpovědi na tento dotaz je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Vytváříme za svazek obcí návrh rozpočtu. Každoročně jsme do návrhu rozpočtu na pol. 4121 příspěvky od obcí dávali přesnou částku příspěvků, která se vypočítala podle počtu obyvatel x 10 Kč. Současný předseda má představu, že by se toto číslo navýšilo cca 5% pro případ, že by chtěla jiná obec přistoupit do svazku. V rámci tabulky schváleného rozpočtu, kterou zasíláme na kraj, nevím kam bych oněch 5% vykázala. Zde rozepisujeme příspěvky podle jednotlivých obcí. Myslím, že to není dost dobře možné - lepší řešení by bylo, pokud by přijali jinou obec, tak RO navýšit o tento nový příspěvek.
A prosím ještě dotaz ke kauci u obce - byla vyhlášená soutěž s podmínkou složení kauce. Kupní cena vítěze bude ponížená formou zápočtu o výši uhrané kauce - pokud kauci zaúčtuji 231 8901/ 378, tak poté se mi při úhradě faktury ve FIN promítne na pol. 3112 pouze už doplatek ceny. Máme po ukončení soutěže přeúčtovat z 8901 na 3112? Děkuji a hezký den.
Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 6 měsíců. Pro zobrazení odpovědi na tento dotaz je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Dobrý den, mám dotaz ohledně kauce na terminál Sazky. Obec provozuje od letošního května poštu partner a od června máme na poště také terminál Sazky. Platili jsme před zahájením provozu terminálu zálohu na vratnou kauci ve výši 3000 Kč, mám zaúčtováno na 465 MD/ 2144 5189 D. Výše kauce je odvozena od průměrného týdenního vkladu a tržeb za prvních 13 sázkových týdnů, v našem případě se jedná o kauci celkem ve výši 13 000 Kč. Doplatek kauce ve výši 10 000 Kč jsme povinni splatit ve dvaceti pěti pravidelných týdenních splátkách (400 Kč), které jsou součástí odvodu, který si Sazka každý týden strhává inkasem z našeho účtu. Inkaso Sazky účtuji 378 MD/8901 D. Chci se zeptat, zda týdenní splátky kauce také účtovat jako první platbu na položku 5189 nebo účtovat na položku 8901, když je kauce součástí odvodu. Obec nemá zřízen zvláštní účet pro poštu.
Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 6 měsíců. Pro zobrazení odpovědi na tento dotaz je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Obec zakoupila vratné kelímky na dotaci (neinvestiční)
jedná se o pořízení 5 000 ks kelímků, které mají sloužit pro akce, které bude obec pořádat. Cena kelímků včetně služby za grafiku, dopravu a boxy je 146 410 Kč. Mám tuto částku zaúčtovat na 501 (6171 5139) a vést v excelu nějakou evidenci kelímků. Jde mi o to, že při akci bude kelímek zálohovatelný 50 Kč/kus a předpokládáme, že některé kelímky se nevrátí zpět. Dále je součástí faktury i myčka na kelímky za 4 658,50 Kč - mám tuto myčku zařadit do majetku?
a jak by se prosím účtovalo, kdyby se obec rozhodla, že třeba 100 kelímků rozdá v rámci akce pro občany?
Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 6 měsíců. Pro zobrazení odpovědi na tento dotaz je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Dobrý den,
prosím o radu a kontrolu účtování:
A) faktura (příloha) za mat. na dopojení vody z vod.šachty (šachta není v našem majetku) do budovy a na rozvody v místnosti(výměna rozvodů). Budova je v majetku obce. Práci vykonal tenis. oddíl v rámci brigády. Mohu účtovat tedy jako materiál 501/321, 321/231 3613 5139?Ve FA je tlaková nádoba za 5.264,23 (nově pořízená) – tu musím evidovat v majetku? 558/321, 321/ 231 3613 5137 a zařazení 028/088?
B) Obec uzavřela smlouvu o partnerství se svazkem (příloha). Svazek pořídil přes podporu z OPŽP kompostéry a vyčíslil vlastní zdroje naší obci ve výši 584,- Kč na kompostér. Celkem obec pořídila 50 ks kompostérů – celk. podíl obce je 29.200,-. Dopor. účtování ze svazku je: zaúčtování závazku 572 / 349 a úhrada transferu svazku 349 / 231 3723 6349. Dotace je investiční.
Po skončení udržitelnosti budou kompostéry převedené do vlastnictví obce. Povedeme pouze mimoúčetně. Ve smlouvě není uvedeno, že můžeme vypůjčit občanům.
1. Je možné tedy příjem peněz od občanů 584,- Kč účtovat jako neúčelový dar 231 3723 2321 / 672 pouze na základě vystavených pokladních příjmových dokladů? Bez smlouvy o výpůjče.
2. Nebo máme mít s každým občanem sepsanou smlouvu o výpůjče (příloha), kde bude uvedeno, že občan obdrží kompostér a zaplatí kauci 584,- Kč a a po skončení výpůjčky se stane vlastníkem. Účtování potom jako zálohu (kauci) 231 pol.8901(nebo 3723 pol 2324-nevím, co by bylo vhodnější))/ 455.
A až kompostéry převezmeme do majetku, prodej bude 311/646 a kauci 455/231 pol 8901 (nebo 3723 pol ??) a 231 3723 pol 3113 / 311.
V majektu zápisy 028/088 (převzetí od DSO) a následně předání občanům 088/028.
C) omylem uhrazená záloha na elektřinu po ukončení smlouvy. Je správné 377/ 231 6409 (nebo par. 3613) 5909 a příjem vrácené mylné platby minus 377/minus 231 6409 (3613) 5909?
D) Jeden občan uhradil podruhé místní popl. za KO a další dvojnásobnou částku. Účtuji správně příjem 231 pol. 1345/315, vrácení minus 231 pol 1345/min. 315.
Děkuji
Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 6 měsíců. Pro zobrazení odpovědi na tento dotaz je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Dobrý den,
mám prosím dotaz ohledně účtování a rozpočtové skladby.
Od loňska máme na základě doporučení hl.m.Prahy schválena pravidla pro poskytování investorských příspěvků, které jsou určeny na rozvoj a infrastrukturu obce. Zřídili jsme samostatný účet, kam budou tyto finanční prostředky poukazovány přímo. Tento účet je by měl být Fondem pro spolupráci s investory. Zatím jsem na účtu měla jen vlastní prostředky a účtovala jsem pouze úroky a poplatky fondu.
Nyní mi tam byla poukázána první částka na základě smlouvy s investorem.
Vzhledem k tomu, že finanční prostředky se budou postupně v průběhu let zapojovat do rozpočtu dle potřeby jak na investiční, tak i neinvestiční záležitosti, potřebuji použít neutrální rozpočtovou skladbu.
Po konzultaci s metodičkou MHMP a účetními okolních městských částí jsem se rozhodla takto. Příjem na účet: 236 OdPa 6409 Pol 2329/672 a 548/419. Při zapojení do rozpočtu v příštích letech - 419/236 OdPa 6330 Pol 5345 (na fondu) a 231 OdPa 6330 4139/648 (na ZBÚ). Fondy účtujeme přes účty 548 a 648. Nikdy nevím, na co tyto prostředky budou v budoucnu použity. Příspěvky investorů jsou nevratné a nemají ani charakter žádné kauce. Mohu takto účtovat. Děkuji za odpoveď.
Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 6 měsíců. Pro zobrazení odpovědi na tento dotaz je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Dobrý den prosím o radu ,budeme opravovat budovu za 30 000 000,-Kč Při výběrovém řízení každý bude skládat 300 000,.Kč jako kauci a pak se bude vracet. jak budu účtovat musím k tomu mít směrnici.
Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 6 měsíců. Pro zobrazení odpovědi na tento dotaz je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Na základě podnětu auditu jsme museli provést změnu účtu z depozitu na běžný. Na tomto depozitním učtu jsme měli pohyb peněz "bytové" - jak kauce složené za nájem bytů, tak také pohyb peněz za služby - energie - přijaté zálohy od nájemníků a zároveň úhrady dodavatelských faktur. Změnu jsme provedli k 1.1.2024. Nevíme si rady, jak tuto změnu zaúčtovat a zapojit do rozpočtu. V rozpočtu - ve skutečnosti se nám povýšil stav na běžných účtech a tím pádem nám nesedí se saldem příjmů a výdajů. Máme zavést tuto částku přes příjmovou položku?
Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 6 měsíců. Pro zobrazení odpovědi na tento dotaz je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Acha obec účtuje s.r.o.
Na hlinách 1786/16, 18200 Praha 8
IČ: 27493091, DIČ: CZ27493091
Číslo účtu (úhrada registrací a kurzů): 2600160912/2010
Číslo účtu (úhrada publikací): 2500160931/2010
Vzdělávací instituce akreditovaná u MV ČR podle zákona č. 312/2002 Sb., č. akreditace AK/I-5/2018
Společnost je vedená v OR Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 161619. Společnost je plátcem DPH od 1. 4. 2007
(preferujeme e-mailový kontakt)
Odborná pomoc
Ing. Ivana Schneiderová
Ing. Zdeněk Nejezchleb
Bc. Klára Vavrišinová
Kateřina Hudečková