Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 12 měsíců. Pokud chcete mít přístup ke všem odpovědím na dotazy nebo posílat vlastní dotazy, je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Dobrý den,
na základě auditu bylo zjištěno, že jsem ve dvou případech v roce 2024 nezahrnula do pořizovací ceny pozemku návrh na vklad práva do KN - kolek byl zaúčtován rovnou do nákladů 538/261.
Můžete mi prosím poradit, jak správně letos opravit?
Děkuji :)}
Nejsou to významné částky, oprava bude zápisem 031 MD/ 538 minus MD a opravíte cenu pozemků v majetkovém registru.
Dobrý den, máme dotaz k položce podlimitní TZ. Jedná se o :
1/výroba a montáž bezpečnostních mříží na sklepní okna BD. Mříže tam původně nebyly. Celková cena s DPH je 21 616,- Kč
2/výroba, dodání a montáž zabezpečení 2 ks poklopů kanálů s čerpadlem pro dešťovou vodu u BD v celkové částce 7 900,- Kč.
3/výroba, dodání a montáž zábradlí v BD, kdy původně tam zábradlí nebylo v celkové částce 2 688,- Kč
4/stříšky nad balkony v celkové hodnotě 30 912,- Kč s DPH (1 stříška vyjde cca na 15 450,- Kč.
Dotaz zní: můžu tyto věci dát na položku 5123 podlimitní TZ, nebo to patří na položku 5171 -opravy?
Ve směrnici uvádíme, že majetek který patří na 902 nebo 028 a je ve společných prostorách BD do majetku nezahrnujeme.}
Pokud nějaký zásah vyhodnotíte jako technické zhodnocení, pak u hmotného majetku platí limit 40 tis. Kč. V případě, že jeden dokončený zásah je do limitu 40 tis. Kč, použijete účet 549 s pol. 5123. Na účet 5171 účtujeme opravy bez ohledu na částky - když by se vyměňovala původní část věci bez změny paramterů, tedy například vyměna stávajících mříží. Na dálku se to někdy hůře posuzuje, ale podle mě všechny čtyři body, které uvádíte, lze vyhodnotit jako podlimitní TZ příslušné stavby, tzn. odpovídá pol. 5123.
Poslední větě nerozumím - myslíte tím, že neevidujete DDHM, který je umístěn ve společných prostorách? Nevím, o co se konkrétně jedná, ale jestli se např. často ztrácí, tak jen kvůli tomu to není moc správná cesta.
Dobrý den,
prosím o radu s účtováním kontejneru, který jsme koupili přes inzertní portál a částku uhradili dle faktury (částka 56293,44 KČ,4.4.2024). K dodání kontejneru nedošlo a zjistili jsme , že se jedná o podvod. Nahlásili jsme na PČR , máme úřední záznam. Pachatel je již znám, ale zatím nedošlo k obvinění a věc je nedořešena. Částku vedu na účtu 377 101-ost.krátkodobé pohledávky. Chtěla jsem se zeptat, zda mám přeúčtovat (škoda ?)nebo čekat na usnesení od soudu a nechat nadále na 377. Pravděpodobně nikdy tuto škodu nám pachatel neuhradí, protože poškozených je více .....Děkuji.}
Nechte částku na pohledávkách, když je pachatel známý a věc je v řešení. Měly byste k pohledávce postupně účtovat opravné položky zápisem 556 MD/ 199 D - ve výši 10 % za každých 90 dní po splatnosti. Z rozvahy se pohledávka vyřazuje až když je nedobytná (viz zápisy na konci odpovědi) - ve směrnici si dle ČÚS máte k tomu stanovit pravidla a je vhodné si i určit, jakou dobu evidujete po vyřazení pohledávku ještě v podrozvaze na účtu 905, např. dva tři roky. Kdyby pohledávka právně zanikla, vyřazuje se z rozvahy 557/377, ruší se vytvořené OP 199/556 a v podrozvaze se již neeviduje.
Dobrý den,
obec pořídila několik ks brožur k výročí ZŠ. Bylo bráno, že se rozdá, jako dárek, ono to tak i bude, např. ke konci roku, ale nastala i situace, že se některé brožury nabídly k prodeji. Obec na brožuře nemá žádný zisk, byly prodány za méně Kč.
1) Mohu zaúčtovat jako vratku? 231 3399 5136 -D/501 -MD
nebo lepší varianta
2) 231 3399 2112 MD/604 D
Jen podotýkám, že se jedná o málo ks.
a mohu ještě jeden dotaz ohledně termín. vkladu? Slyšela jsem, že ČNB má jiné účtování o úrocích z TV.
Děkuji a přeji krásné léto.}
1. Dívala jsem se, že nejste plátci DPH, tak budu řešit jen účetní postup. Brožury, když se pořídily za účelem darování, se mohou účtovat na účet 543 s pol. 5194. V logice propagačního materiálu je ale možný (a asi i vhodnější) účet 501 s pol. 5139. Pokud jste se nyní rozhodli, že část z nich prodáte, záleží, jakým způsobem účtujete o zásobách. Předpokládám, že způsobem B, když nezmiňujete skladovou evidenci pořízených brožur. U způsobu B je to tak, že budete účtovat nyní jen o výnosu z prodaných brožur způsobem dle varianty 2.
Sklad budete řešit jen v případě, že by vám ke konci roku nějaké brožury zůstaly - zápis 112 (132)/ 501, ale podle všeho máte záměr letos všechny prodat/rozdat.
2. Máte asi na mysli tzv. peněžité plnění nahrazující úrok, k tomu blíže viz informace MF:
Naše město kupuje areál bývalé sklárny od společnosti Synot za 52 mil.Kč. Jedná se o 40 pozemků a 10 staveb. Kupní cena se má platit ve dvou splátkách. Vše by mělo proběhnout tento rok. Chci se zeptat na účtování, aby mě něco nepřekvapilo. 1. zálohu budu účtovat 052/231. 2. zálohu 042/231 a zároveň přeúčtuju 1.zálohu 042/052. V průběhu převodu vznikají další náklady jako: znalecký posudek, právní služby,…Mám tyto další náklady účtovat také na 042 a pak je poměrově rozdělit, i pokud se bude jednat o nevýznamnou částku vzhledem k pořizovací ceně, řekněme např. 50.000Kč?
Dále mě zajímá, jestli zápisy do digitální technické mapy, v případě např. nového veřejného osvětlení nebo výše zmíněného areálu skláren, patří do hodnoty majetku nebo účtovat do nákladů? Děkuji.}
Zálohy kupní ceny účtujte na účet 052. Na účet 042 se kupní cena předepisuje až k datu podání kupních smluv formou návrhu na vklad do KN. V tomto okamžiku účtujete předpis kupní ceny 042/321 a zálohy zúčtujete 321 MD/ 052 D. Nevím, proč jednu zálohu navrhujete účtovat na účet 052 a druhou na účet 042 - tento postup by byl správný v okamžiku, kdy by kupující zaplatil druhou zálohu ke dni podání návrhu na vklad, ne dříve, ne později.
Ostatní související náklady účtujte, jak navrhujete, postupně na účet 042. Pokud by v souhrnu byly takto nevýznamné, můžete je přiřadit jen k ceně nejhodnotnější stavby/pozemku (pozemky výdajově zatřiďte na pol. 6130, na pol. 6121 pozemky se stavbou).
Náklad na zápis do digitální technické mapy nesouvisí přímo s pořízením, je to následný náklad spojený s provozem majetku.
Dobrý den, chci se zeptat, zda je správné časově rozlišovat každou situaci, kdy objednáváme činnost, která se jednorázově zaplatí v daném roce na fakturu, ale pokračuje se ještě další rok?
Příklady:
- doména s dobou užívání od dubna 2025 do března 2026 v ceně 194,- kč
- roční pronájem reklamní plochy (do července 2026) v ceně 36 000,- kč
- školení prostřednictvím webinářů s 20 přístupy kdy každý účastník má k dispozici 10 seminářů dle vlastního výběru, které absolvuje během období 01.06.2024 – 31.05.2025. Nelze určit, kolik seminářů se zrealizuje v roce 2024 a kolik v roce 2025. Faktura byla uhrazená v červnu 2024.
Dosud jsme postupovali tak, že jsme zpracovali objednávku, která byla jednorázově zaplacena v roce vystavení a v systému jsme objednávku ukončili, objednávku a výdaj jsme nepřeváděli do dalšího roku.}
Výdaj se účtuje vždy v době, kdy se uskuteční. Je ale určitě potřeba zvážit časové rozlišení nákladu s ohledem na znění směrnice k časovému rozlišení. Můžete se inspirovat v naší vzorové směrnici:
https://www.obecuctuje.cz/dokumenty?jak=fraze&stitky[0]=13&hledat=sm%C4%9Brnice%20%C4%8Dasov%C3%A9
Pokud směrnici k ČR máte, postupujte podle ní a u každého případu zvažte tyto dva aspekty:
a) Významnost - například částka 194 Kč za rok se určitě nemusí časově rozlišovat, časově rozlišíte náklad a výnos jen v případě, že je nad hranicí stanovené významnosti.
b) Pravidelné platby - každoročně se opakující platby v podobné cenové hladině se nemusí časově rozlišovat, ve výsledku to nemá na VH vliv, viz naše vzorová směrnice.
Pokud byste směrnici k ČR neměli, museli byste časově rozlišovat každý meziroční případ, což právě třeba u částky 194 Kč je opravdu o ničem. Myslím si, že ani u pronájmu to ve vašem případě nebude s ohledem na významnost pro vás k časovému rozlišení, minimální limit je 50 tis. Kč, u větších měst stanovujeme limit i 100 tis. Kč. Školení nevím, kolik stojí celkem, ale tam pokud by to splňovalo významnost k ČR, rozlišila bych platbu klidně klasicky na měsíce, jestli je platba paušální bez ohledu na to, kolik seminářů se kdy uskuteční.
Pokud jde o objednávkový systém, tam bych to měla klidně uzavřené, spíše je důležité zaúčtovat to správně v KDF tak, aby se ČR ve vztahu k nákladům příštího roku zachytila na účtu 381 např. s AÚ 26, aby se vědělo, do jakého roku se má rozpustit do nákladů.
K časovému rozlišení máme i videonávody s bližším vysvětlením použití jednotlivých účtů:
Dobrý den, příspěvková organizace města realizuje stavbu venkovní učebny na pozemku, který jí je svěřen do správy na základě zřizovací listiny. Stavbu financuje příspěvková organizace. Stavbu bude potřeba zapsat do KN. Dle soukromého práva je budova součástí pozemku a měla by být zaevidována v majetku města. Dle našeho názoru, by budova měla být vedena v majetku PO. Jaká varianta je tedy správně? Děkuji.}
Z právního pohledu v situacích, kdy je stavba součástí pozemku, by pro její užívání měl být nastaven stejný právní režim, jako pro pozemek. Blíže to vysvětlujeme v kapitole 3 (str. 8) dokumentu k majetkoprávním vztahům mezi zřizovatelem a PO, odkaz na dokument:
https://www.obecuctuje.cz/dokumenty?jak=fraze&stitky[0]=20&hledat=Majetek%20PO%20a
Ve vašem případě by stavba měla následovat osud pozemku - právně bude vlastnictvím zřizovatale, ale svěří se PO do správy stejně jako pozemek. PO tedy povede v rozvaze, město v podrozvaze na účtu 909.
Obec kupuje čtyři pozemky včetně nemovitosti. Původně byla nabídka realitní kanceláře na dva pozemky - stavební parcelu s budovou a sousední pozemek (sad). Byla ale ještě možnost přikoupit od stejných majitelů další dva sousední pozemky. Proto jsme je nechali ocenit a kupujeme všechny čtyři pozemky najednou (je jedna kupní smlouva).
Mám zaúčtovat nákup všech těchto pozemků na položku 6121 nebo některé z těchto pozemků na položku 6130?
Moc děkuji.}
Pokud pořizujete pozemek s budovou, může se celý výdaj zatřídit na pol. 6121. Pozemky, na kterých není stavba, by se měly zaúčtovat na pol. 6130. Oddělené ceny potřebujete i pro účely zařazení, tak je mějte ve smlouvě specifikované - kolik za jaký pozemek, kolik za budovu, bude to pak pro vás jednodušší.
Dejte pozor ještě na ten sad - pokud by splňoval definici z vyhlášky:
"ovocné stromy a ovocné keře vysázené na souvislém pozemku o výměře nad 0,25 hektaru v hustotě nejméně 90 stromů nebo 1000 keřů na hektar,"
Tak byste pořizovali ještě majetek na účet 025 - opět v takovém případě do smlouvě nějak z hlediska kupní ceny ocenit.
Dobrý den,
1. prosím o kontrolu zda mám prodej DHM dobře.
Hasičské vozidlo: PC 109 200,00, ZC 1,00, oprávky 109 199,00, prodej za cenu 160 000,00, zaúčtuji: vyřazení majetku v PC 082/022, v ZC 553/082, předpis kupní smlouvy 311/646, příjem v bance 231 pol. 3113/311, je to prosím vše?
2. A naše zřízená příspěvková organizace MŠ skončila v hospodářské činnosti za rok 2024 ve ztrátě Kč 4 616,77. K tomu pochybení došlo tím, že omylem nebyla zaúčtována jedna tržba za stravné cizích strávníků. Ta tržba fyzicky je, peníze i lístky zůstaly v pokladně. Tržba byla zaúčtována v lednu 2025, chyba (pochybení) je tedy již napraveno. Je také přijato opatření, aby se toto již nestalo. Ale prosím co s tím? Rezervní fond mají zcela vyčerpaný. Účetní závěrku zastupitelé buď schválí nebo neschválí. Dále mohou schválit převod HV v hlavní činnosti ve výši Kč 434,66 do rezervního fondu a ztrátu Kč -4 616,77 vzít na vědomí, s tím, že k vyrovnání ztráty dojde po vytvoření zisku za rok 2025? A mohou nařídit úhradu ztráty ředitelce? Já se domnívám, že ne, nejde o manko nebo škodu…..Moc děkuji za odpověď.}
1. Účtování o prodeji máte správně, stačí už jen nezapomenout provést i vyřazení z registru majetku. Na RH se zde přeceňovat nebude - to jen kdybyste neměli směrnici, tak byste správně měli přeceňovat při každém prodeji, jinak to určitš nebude splňovat vaši významnost pro přecenění (směrnici určitě máte :)
Jen malé poznámky - není to majetek zapisovaný do KN, takže předpis prodeje 311/646 a vyřazení by mělo být účtováno k datu předání majetku. Nemusí to být automaticky den podpisu kupní smlouvy, pokud by nebylo předáváno při podpisu. A pokud by kupní cenu zaplatil kupující před předáním majetku, má se správně účtovat o záloze - příjem 231/324 a po předpisu pohledávky zúčtování 324/311.
2. Prvotně chci zdůraznit, že ztráta příspěvkové organizace je normální ekonomická kategorie. není to pochybení - je to situace, která může nastat a nemusí být ani výsledkem nějakých chyb řízení organizace. V Vašem případě uvádíte, že je tam vliv účetní chyby - nezaúčtovaný výnos doúčtovaný v roce 2025. Za těchto okolností byste normálně měli závěrku schválit (je tam chyba a byla již opravena v roce 2025 - což by bylo asi dobré zmínit v rámci rozhodnutí o schválení). Ztrátu nebudete nepřevádět do rezervního fondu, ale rozhodnete o tom, že bude převedena na výsledek hospodaření předcházejících účetních období (účet 432). Pokud bude v dalším roce zisk, pokryjete z něj prvotně ztrátu na 432. Pro nařízení úhrady ztráty ředitelce není sebemenší důvod - to by musela nastat situace, kdy skutečně dojde k tomu, že prokazatelně zaviní nějakou škodu - to ale tady určitě není.
Dobrý den,
jsme obec a naše zřízená PO ZŠ si požádala o dotaci ze SZIF. Dotace je investiční a škola na tuto akci nemá na fondu investic potřebné finanční prostředky. Prosím o radu zda poskytnout NFV a nebo investiční příspěvek na posílení fondu a jak to celé účtovat. Děkuji za odpověď.}
Kompletní postup pro obec i PO pro obě varianty najdete v dokumentu "Finanční vztahy mezi zřizovatelem a PO", odkaz:
Záleží, jakou právní formou to orgány schválí. Na str. 30 až 35 máte účetní postupy, vysvětlení i srovnání variant.
V případě NFV volíme mezi účtem pro návratnou finanční výpomoc 316 (krátkodobá) nebo 462 (dlouhodobá). Účet se volí podle doby od poskytnutí půjčky do termínu jejího splacení, tzn. pro půjčku na dobu více než 12 měsíců je správně účet 462.
Investiční NFV se třídí na pol. 6451, neinvestiční na pol. 5651.
Přijaté splátky budou účtovány pol. 231/ 316 (462), pol. 2451 bez odpa.
Dotaci můžete předfinancovat i formou zálohy na transfer. Investiční lze rovnou účtovat 401/231, viz dokument, na který vás v úvodu odkazuju. Je určitě potřeba sjednat pravidla vrácení, v tom je to podobné, jako NFV.
Dobrý den,
prosíme o prověření:
Naše společnost Městské lesy podle Zákona o rezervách tvoří vysoké finanční rezervy. Pokud by se rezerva částečně odčerpala na jiný, než zákonný účel, podléhá toto dani z příjmu.
Potřebujeme ale zjistit, zda se snížení rezervy zdaňuje tak, že částka takto vyvedena z rezervy mimo účel zákonného použití je jen dílčím příjmem a zdaňuje se to až v případě, když má firma celkový zisk. Tzn. kdyby měla jiné náklady, které by zisk vykompenzovaly, tak by se i po načerpání rezervy daň neplatila ?
Nebo je díky nedodržení účely rezervy nezávisle na celkové ziskovosti či ztrátovosti firmy vždy daňová povinnost?
Děkuji}
Nezdaňuje se to samostatně - je to součást základu daně. Pokud by té organizaci vznikala z jiných činností ztráta (například v důsledku opravy lesních cest ...), docházelo by ke vzájemné kompenzaci rozpuštění a této ztráty.
A jen zdůrazňuji - potřebujete být schopni prokázat, že se v minulosti rezerva tvořila adekvátně, ale nakonec se nevyužila třeba kvůli tomu, že se proti předpokladu projevila ve větším rozsahu přirozená obnova lesních porostů, nebo například kvůli klimatickým podmínkám nebylo potřeba tolik ožinů (v porovnání s předpokladem ...). Protože to, že rezervu nebudete čerpat na pěstební činnosti může také indikovat to, že byla v minulosti tvořena třeba neoprávněně vysoko (tak abyste byli připraveni to obhájit).
Jsme dosti známá rekreační oblast. Na internetové stránky jsme si nechali dodavatelsky zpracovat "virtuální prohlídku" obce. Jedná se o 25 turistických cílů, které je možné navštívit v obci a těsné blízkosti. Tyto cíle jsou zapracovány do letecké mapy. Celé zpracování nás dle faktury přišlo na 45 tis. Kč. Moc prosím o radu, jak takový výdaj zaúčtovat.}
To bych řekla, že jste známí - před dvěma lety jsem u vás byla v létě na týdenní dovolené, bydleli jsme s rodinou v krásném penzionu s výhledem na zámek, bylo to nezapomenutelné a určitě se rádi vrátíme :) Výborné čerstvé meruňky ze Znojma byly krásný bonus :)
Nedalo mi to a pokochala jsem se tím dílem, o kterém hovoříte, moc hezké to je a zajímavý nápad, lepší než jako dychtivý turista hledat v mapách na Googlu :)
Ale teď už k věci - je to součástí webových stránek, jako jejich rozšíření. U nehmotného majetku je limit pro TZ nad 60 tis. Kč, vzhledem k ceně to bude tedy TZ podlimitní. Účet 518 nebo 549, položka 5172 (pokud webové stránky vedete jako SW na účtu 013) nebo pol. 5179, pokud je vedete na účtu 019 (spíše doporučujeme, nejsou typickým SW).
Informaci o podlimitním TZ poznamenejte na kartu majetku, ocenění majetku o něj ale nezvyšujeme.
Dobrý den, ukončujeme vysílání kabelové televize v obci, budu ji vyřazovat z majetku. Zůstatková cena je 0 Kč. Účtování 081/021 ve výši pořizovací ceny, i když zůstanou kabely po celé obci v zemi? Ty už nevyužijeme, ale odstraňovat je nebudeme. Firma nám bude účtovat poplatky za ukončení licence. Prosím, jak zaúčtovat? Děkuji.}
Pokud není záměr kabely využívat, odpojí se, pak souhlasím s vaším postupem. U ukončení licence máte asi na mysli poplatek za předčasné ukončení, ten by se účtoval v režimu sankce na účet 541 s pol. 5191.
Dobrý den, dostali jsme na vybavení MŠ dotaci z MMR (IROP), výše dotace 90% (85% EU a 5% SR), 7% je nezpůsobilých. Majetek máme zařazený dle vnitřní směrnice. Dotaci k jednotlivým souborům majetku jsem proúčtovala 388/403 DHM a 388/672 DDHM (částky jsou proúčtovány včetně 7%). Na karty majetku DHM jsem do transferu navedla celkovou částku (403 = 90%+7%). V rámci investic jsme získali 3,2 mil. Kč, neinvestice 1,6 mil. Kč. Předpokládám tedy, že na 403 bych měla mít proúčtováno 3,2 mil. Kč a na 672 částku 1,6 mil. Kč. Prosím je moje úvaha správná? Děkuji za odpověď.}
Rozdělení investiční a neinvestiční dotace by mělo v prvé řadě odpovídat rozdělení od poskytovatele. Zároveň by mělo být v souladu s druhem pořizovaného majetku. V tom máte podle všeho jasno - majetek, který skončil na účtu 022 má dotaci evidovanou na účtu 403 a rozpočítanou na jednotlivé majetkové karty. Majetek na účtu 028 má dotaci na účtu 672.
Uvádíte částku 7 %, to máte na mysli asi spíše nepřímou dotaci, než nezpůsobilé výdaje. Nepřímá dotace je neinvestiční - nepřímé výdaje se v její výši značí neinvestičním ÚZ, při příjmu nepřímé dotace se volí neinvestiční položka, zde 4116. Nepřímá dotace se vztahuje k nepřímým výdajům, věcně jsou to výdaje na projektovou dokumentaci, výběrové řízení, administraci dotace apod. Účtování dotace by v takovém případě mělo sledovat účtování těchto výdajů. Správně jste tyto výdaje, které jsou společné pro celý projekt, měli poměrově rozdělit do ceny investičního (022) a neinvestičního (028) majetku. V této logice pak nepřímou dotaci máte tedy rozdělit částečně na účet 403 mezi jednotlivé karty majetku a na účet 672 ve vztahu k majetku, který je na účtu 028.
Dobrý den, v 11/2023 bylo účtováno koupě Hanácký svaz tech. sportů
021 MD/042 D v hodnotě 210.530,--
poté v 12/2023 účtováno: ZRUŠENÍ
042 MD 208.0530,-- /021 D 210.530,--
549/MD 2.000,--
042 MD 2.000,--
042 MD -2.000,--
následně 1/2024
021/ MD 042/D 208.530,--
účtovala kolegyně, popravdě vůbec nechápu.
Nyní zpráva Advokátní kanceláře: návrh převodu likvidačního zůstatku, který obec obdržela na účet ve výši 124.146,25 Kč. dne 18.6.2025
jedná se o likvidační zůstatek.
Mám k dispozici kompletní zprávu. Mohu dodat k upřesnění
Jedná se o likvidaci spolku}
Pokud je to spolek, jehož jste nebyli členem, ale jste příjemcem likvidačního zůstatku, protože sídlo bylo ve Vaší obci, tak příjem likvidačního zůstatku zaúčtujte na účet 649 s pol. 2324.
Pokud by to ale bylo v situaci, že jste byli členem, dávali tam nějaký členský vklad (který jste měli účtovat jako transfer na účet 572), potom by bylo správnější volit účet 672.
Účetní zápis, který uvádíte -na dálku neumím posoudit, jak to s tím souvisí. Prověřila bych majetek na účtu 021 v hodnotě 208 530 Kč, jaký to má vztah se spolkem, ale pokud je to majetek obce, mohlo se dát spolku např. do nájmu nebo do výpůjčky, tak by se s tím nic nedělo. Jestli se to pořídilo pro ně jako dar, tak se to nemělo zařazovat do majetku.
Acha obec účtuje s.r.o.
Na hlinách 1786/16, 18200 Praha 8
IČ: 27493091, DIČ: CZ27493091
Číslo účtu (úhrada registrací a kurzů): 2600160912/2010
Číslo účtu (úhrada publikací): 2500160931/2010
Vzdělávací instituce akreditovaná u MV ČR podle zákona č. 312/2002 Sb., č. akreditace AK/I-5/2018
Společnost je vedená v OR Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 161619. Společnost je plátcem DPH od 1. 4. 2007
(preferujeme e-mailový kontakt)
Odborná pomoc
Ing. Ivana Schneiderová
Ing. Zdeněk Nejezchleb
Bc. Klára Vavrišinová
Kateřina Hudečková